joi, 1 august 2013

Cum facem?

Descrierea ce urmeaza se refera la serviciile de relevare, pentru mai multe detalii despre digitalizare planuri existente consultati sectiunea dedicata din meniul principal.

     Procesul de relevare presupune trei faze:

  1. Discutie preliminara pentru stabilirea conditiilor de lucru (continut releveu, pret, continut livrare)
  2. Vizita/vizite la fata locului pentru masuratori
  3. Livrarea releveului in format digital si print (daca se solicita)
     In prima faza se va stabili in functie de necesitatile clientului ce informatii va contine releveul si daca este cazul tipul de releveu precum si data/perioada in care se pot efectua masuratorile la fata locului respectiv data la care se livreaza releveul final. De asemenea se va stabili pretul lucrarii si continutul livrarii (ex. plan CAD, plan PDF si print scara 1:50).

     In faza doi se va face o vizita la fata locului pentru masuratori. Acasta poate dura de la 1-2 ore (pentru un apartament obisnuit de bloc) pana la mai multe zile pentru constructii cu suprafete mari. Masuratorile se fac cu instrumente profesionale cu grad ridicat de precizie (telemetre BOSH, rulete Stabila, etc). Pe baza lor se va intocmi o schita de mana ce va deveni baza pentru planul CAD.

     Odata facute masuratorile urmeaza livrarea planurilor in format CAD respectiv alte formate stabilite cu clientul (PDF, JPEG, print etc). Intocmirea planurilor dureaza, in functie de suprafata si gradul de detaliu de la o zi (relevee standard aparatament) pana la cateva zile/sapatamani pentru relevee complexe pe suprafete mai mari. Pentru orice alte intrebari sau detalii nu ezitati sa ne contactati folosind sectiunea Contact sau direct pe mail/telefon.